Wednesday 12 November 2008

Hej !

Ik heb een tijdje niet meer geupdate, sorry, i know, ik was lui :p 
Beijing is nog steeds leuk, ik hou steeds meer en meer van deze stad. Inmiddels zit ik al 2,5 maanden hier, de tijd vliegt, nog 8 maanden dan moet ik alweer terug naar Nederland :( 

Mijn vader kwam een paar weken geleden mij opzoeken. Hij had maar 2 dagen in Beijing, dus we waren alleen naar het Olympisch Dorp en Tian'anmen Square geweest, verder 2 keer Peking Eend gegeten, hij vond t gezellig en ik ook. Mijn moeder is nu ook in China, maar helaas heeft ze geen tijd om naar Beijing te komen, ik mis haar.

Ik heb onze Minister President Jp Balkenende ontmoet, hij was in Beijing voor The Asia-Europe Meeting (ASEM), en kwam bij Beida langs om een gastcollege te geven. Ik mocht samen met de andere Nederlandse studenten met hem op de foto, Yay.

Afgelopen weekend was ik naar Inner Mongolie geweest, samen met Weiti, Tiffany en Joanne. Weiti kennen jullie al, Tiffany is een meisje uit mijn klas op Beida, en Joanne is een vriendin van Tiff. Inner Mongolie was echt super leuk, we zaten in het middle of nowhere, ver weg van het moderne leven, met een super mooi landschap, en we hebben nog 4 uur lang paard gereden !! 

Deze week zijn Lucia's ouders hier, haar vader gaat twee concerten spelen met zijn Orkest. Ik ben blij voor Luus en blij voor mij zelf om hen weer te zien ! :)

Foto's:















Volgende keer met foto's uit Inner Mongolie, so Stay Tuned !

4 comments:

Sophia de Bruine said...

yay! leuk om ook weer wat van jou te horen! ^^ spannend joh mongolie! vast erg modern daar ;) :P

die soldaat trouwens op die foto.. he doesnt look very amused :P hihi ^^

meer foto's! ^^

Sian said...

Hoi Tong,

Het was zo leuk om jullie te zien in Beijing! Jammer alleen dat we er maar zo kort waren, maar ja, beter kort dan helemaal niet.
En wat leuk voor jou dat jouw vader ook nog is geweest. Ik zie dat jullie wel bij zonsondergang op het Tian'anmen plein zijn geweest en bij het ei was je ook al. Mooie foto's van het ei trouwens, vooral de laatste!
Overigens, wat is dat achter jou op foto nr. 2?

knuffel,
Sian

Anonymous said...

hoi tong,
ik vind het leuk als je veel schrijft en foto's neerzet, ookal comment ik niet elke keer. Ik bekijk ze wel met plezier hoor!!
ik kan niet wachten op je volgende post!! balkenende was vast erg interessant ..
als wij naar china komen in de zomervakantie, ga jij dan ook mee of ga jij dan al terug naar nederland?
we missen je!
xxx

Tong said...

@ Soof: haha die soldaten op tian'anmen kijken nooit blij :p, want ze staan daar bijna de hele dag =__=" , foto's van Mongolie zullen snel komen ;)

@ Sian: achter mij is de Linglong pagode, het is een studio toren voor uitzendingen tijdens de spelen :)

@ Suus: ik mis jullie ook, ik denk dat ik dan nog in China ben, want ik wil graag met jullie samen reizen :)