Sunday 28 December 2008

Happy Newyear!



Hey iedereen 
Ik wil jullie bij deze alvast een heel goed, gelukkig en vooral een gezond 2009 toewensen !

Veder ga ik zoals altijd weer wat foto's posten op mijn blog, lekker makkelijk :p 
Het zijn foto's van mijn uitstapje naar het Simatai gedeelte van de Chinese Muur, en ook nog foto's van mijn bezoek aan Mao live House en Yugongyishan voor Beijing Underground live muziek !


Simatai!

Tiff & Ben

ik :p




Uitzicht vanaf de Muur

麦田守望者 @ Mao Live


Hedgehog @ Mao Live


?? @ Mao Live 



7 comments:

CODE:LEAP said...

亲爱地发现你的照相水平很是了得啊~~要赞一个!!长城被你拍的很漂亮啊!!

年末了,和你们家小兰有莫有什么安排呢~最最重要的就是2009年要一直幸福下去哦~hoho~

我可能会去北京~到时候来找你们喽~

Sian said...

Hoi Tong!

Gelukkig Nieuw Jaar!!!
Veel zon en geluk in 2009 toegewenst!
En laten we lekker op vakantie gaan van de zomer!

Mooie foto's trouwens weer, en ook mooie uitgeknipte!

kus,
Sian

Jim said...

老将...最近很忙... 晚了给你拜年了..
过4-5月我回国过两个月.. 荷荷// 到时候.. 约个时间吧//

照片拍得不错..

继续加油..

Jim said...

中国今天新年了.... 新年快乐了... 肯定很热闹吧...

跟我门分享一下吧!!

groetjes
老黄

CODE:LEAP said...

都快元宵节了!!!年都快过完了,是不是回荷兰了~最近还好吗~!哈哈,带来祖国的思念啊~~、(hoho)

Anonymous said...

Heeeeyyy lang niet gezien XD
nog gelukkig nieuw jaar.... ^^"

Tong said...

谢谢大家!
我刚刚才回到北京,
尽快会在post的:)